trötter

Ja, kvällen gick väl ändå ganska fort men shit vad trött jag har varit... Måste verkligen gå och sova så att jag inte försover mig imorgon och missar träningen... Ska pumpa lite muscles.. haha

Har gjort en bra grej ikväll... Men vad det är får ni höra om det går igenom :-) hihi... Men imorgon ska jag minsann skaffa en kompis till mig fina blomma... Jag och Maja ska änteligen göra nåt! It was so long ago.... OCh eftersom Maja är the master of all flowers så vill man ju bara ha med sig henne när man ska köpa blommor.. :-) Sen så blir det prommis i skogen med aliceeee...

Storstädning???? Alltid lika jobbigt... har tappat, eller det heter kanske förlagt, den tredje husnyckeln så nu när Hanna bor här så blir det ju paniken... Måste verkligen hitta den imorgon... vad ska jag annars säga till hyresvärden, och vad ska inte det kosta... oj oj

Nä, nu blir det sängen.... Tack Maja för överraskningen, det var ju värsta hitten!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: