Fredag

Äntligen är helgen här. Ett tag trodde jag att den aldrig skulle komma, men nu är den här :-) Det är ju bara himla typiskt att två av mina små stjärnor har gått och blivit sjuka. Så jag säger bara det, KRYA PÅ ER NU, för imorgon då jävlar... Jag har suttit hela dagen idag och klurat på vad vi ska äta och så, ni vet förrätt och sånt där... Så nu har jag nog kommit fram till vad jag ska bjuda på. :-)

Har jobbat ikväll.. Tjänat lite cash... Och tidigare idag så hjälpte micke oss att hänga upp lite lampor, så nu hänger allt fint och det lyser som attans. haha... Sen har jag och david varit och ätit lunch på catarinas idag, det är mitt favvoställe! En riktig goldmine.... mm

Nä, nu ska jag nog snoza, för imorgon ska jag städa lillrummet och tvätta litegrann... Sen ska jag till hanna en sväng och sen på stan en sväng.... Mycket som ska hinna göras... GUD, nu blev jag sugen på mat när jag skrev catarinas...... darn

Men men, tagga fest

Kommentarer
Postat av: Gina

Inte är jag nå friskare idag men party blir det ändå! :)

2008-03-07 @ 09:28:53 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: