Helg

Jobbar hela helgen. Känns jättejobbigt, men pengar får man väl, om man ser det från den ljusa sidan... Sen jobbar jag varenda dag tills nästa fredag... CASH... nåt som verkligen behövs nu...

Jag och Tyra ska vara med varandra hela helgen. Hon go och rund, och är om inte annat sötare än förut med hennes lite blubb mage. :-) Snart är det ju dags... på onsdag så ska vi på ultraljud, det ska blir spännande, då får man kanske se hur många det blir!! Vi har just varit ute och promenerat en sväng, och jag tror hon är lite trött för hon har gått och lagt sig, så jag ska nog joina henne... ska ju upp sju imorgonbitti...

David har äntligen fått sig ett xbox, så han lär väl sitta uppe hela natten och spela som en galning... Han är ganska lycklig över det.... Och med det så innebär det alltså att jag aldrig kommer att få se på teve något mer....typ... :-) Haha

God natt! /Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: