Hemma

Nu är jag tillbaka i umeå. Och nu har jag då en säker månad framför mig. Får jobba heltid
denna månad eftersom micke är sjukskriven. Så det känns bra. Det ger en bra lön, så nu blir det nemas problemas att kirra utlandet..

Tog med mig balklänningen ner hit också. Som för övrigt ligger ute till försäljning. Spread the word allihopa, och är det någon som är intresserad så är det bara att höra av er...

Nä, nu ska jag nog krypa isäng... Om jag får david med mig.. Han sitter som fast klistrad framför det där xboxet... Tänk att det kan vara så roligt....  Känns som att vi inte har sett varann på evigheter bara för han har varit hos sin pappa. Än fast jag har träffat honom lite på dagarna.... Min älskade kärlek ;-)

Lunchade hos goaste svärmora idag... Sen provade jag hennes vibra maskin, man tror ju som det är nån halv löjlig apparat med jäklar så jobbigt det var.... Jag pallade knappt fem minuter... Effektivt... Det påminner mig om att jag ska fara och träna imorgon... Uhuu, det är så jobbigt nu när jag inte har nån bil... :-(

Nä, måste sova för imorgon blir det lite shopping! Har ju bonus checkar på HM som man kanske skulle ta och utnyttja... Sen var ju klänningen från gina reklamen jätte snygg... Har inte varit och traskat på stan på jättelänge, så imorgon blir det en heldag... :-D

Ha det bra gott folk.. imorgon kommer även lite bilder, ska ladda upp alla imorgon...
/kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: