Påsk

Idag har vi varit ute och kört skoter jag och David. Vi körde till norrberg för där var mamma & pappa och c/o.. Mammas kusin har en liten knodd på 13 månader och han var med idag, så jag satt och pillade på honom en liten stund. Dom är ju så söta dom små... :-) Som sagt, jag är redo att bli moster!!!

Kom hem vid halv fem. Det känns som om ryggen har domnat av och jag är helt slut på. Jobbig led med alla jäkla gupp.. Trodde jag skulle bryta av ryggen där emot slutet... det var inge skönt... Måste verkligen komma igån och träna upp den riktigt, det är ju jobbigt att gå runt att ha ont...

Jag ska åka upp till storuman och hyra en film. Mamma och pappa är i stugan och ska sova där och elisabeth åker upp till hemavan, så jag blir själv. Pratade med Ida för ett tag sedan, hon var också i stensele, så hon kanske skulle kika förbi ikväll.. Henne har jag inte sett på evigheter känns det som så det ska verkligen bli kul att träffa henne... Snicksnacka lite :-)

Nä, nu ska jag se efter om det blir nå käk!!
/Kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: