Suuuuugen!!

Jag har suttit och tittat på resor och hittat en jättefin!!! Nu är det övertalningsmetoden som gäller... :-)

Ikväll ska jag se bio, Linnea hade biljetter tills förhandsvisningen av Angel ikväll så jag ska följa med hon och syrran och se den.  Det är den nya filmen av colin nutley med helena bergström. Har aldrig hört om den, men den kan nog vara bra såg jag nu när jag var inne och läste om den.... we'll seee

Har jobbat på viking idag... så kul att det blir mer och mer jobb överallt... me like..... Nä, nu ska jag se om greys senaste avsnitt finns att se nånstans, för imorgon jobbar man visst till 23...

Hareee

Kommentarer
Postat av: Ida B

Vart ska ni resa? Eller vill kanske jag ska säga. ;)

2008-03-18 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: