Helg igen

Veckan har gått så himla fort!! Det är helt underbart att få jobba varannan dag.. Då blir man inte lika sliten och less på en gång... Det är min lediga helg ihelgen, så mor och far ska komma och hälsa på! Jag längtar!! Vi ska köpa balkongmöbler och lite sånna grejjer så man äntligen kan ligga och pressa på balkongen...

Börjar jobba klockan 14 idag. Så nu sitter jag här och väntar på att david ska kliva upp... Jag hade ställt klockan på nio imorse och så orkade jag inte kliva upp, så jag låg kvar till 11... Men då när jag klev upp så märkte jag att jag visst råkat ställa fram min klocka en timma så klockan var då egentligen bara 10... Så skönt!!!

Måste köpa blomjord ikväll.. Ska sätta om alla mina blommor och så ska jag sätta mina skott så dom får växa :-) Vill ha ännu mera blommor, och så har jag ju en check på 100:- så jag ska väl göra ett ryck snart och köpa lite flowers...

Nä, nu ska jag se efter om det finns nåt fika här i bygget... /christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: