Helgen

Helgen har varit jättetrevlig.. Det var huur mysigt som helst att mormor kunde följa med, henne har jag verkligen saknat... Så när dom kom hit så fikade vi en massa go fika och sen så var vi bara hemma hos mig. Åkte en sväng till hippo för att se valpar. Och sen hem till mig igen och så gjorde vi middag, eller mamma :-) Och så åt jag mamma pappa barbro och mormor :-) Det var nog den bästa middagen jag har ätit i denna lägenhet! haha

Sen på kvällen när dom åkte hem så for jag till Frida, Ida och Charran.. Kvällen var jätte trevlig, men den där lakritsshotten satt inte bra alltså... haha... Sen när klockan var vid halv två så åkte jag hem.. Tråkigt att jag inte kunde vara kvar längre, men ändå skönt att ta sig hem lite tidigare när jag ändå skulle upp och jobba dagen efter...

Dagen gick seegt förbi och sen när den äntligen var slut så cyklade jag hem och satt på national treasure 2.. Den var grymt bra! Längtar tills tredjen kommer ut :-)

Nä, nu ska jag göra mig iordning lite.. Börjar klockan elva idag... Längtar till jag kommer hem ikväll..REDAN!!! haha

Kommentarer
Postat av: Ida B

hahaha, den shotten satt KANON. :P Tack för en jätte trevlig helg gumman. Puss å kram

2008-05-26 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: