Kul dag på stan

Imorse så klev jag upp och åkte på gymmet och tränade. SKÖNT!!! Nu är det bara att invänta träningsvärken!
Sen så mötte jag upp Hanna och så åt vi lunch på catarinas, hade tur och fick äta gratis idag så då sparade jag på en slant... Sen har vi gått på stan och kikat runt.. Jag köpte ett cykellås och ett nagellack.. Vi tjuvspraya på oss parfym, som förresten var JÄTTEGOD! Escadas nya sommardoft Moon Sparkle! Något att inhandla fort fort... Sen provade vi lip plumper.. Jäklar vad vi skratta.. Inte kan jag tro att det är bra för läpparna för det gjorde ont... Röd blev man också, såklart när det brände som det gjorde!!

Sen kommer det här lite nya bilder på puppysarna... Mina små kärlekar.. Man får aldrig nog!
/kiks

image72


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: