Lite ledig

Vårruset, 5 km på 32 MINUTER!! Jag är så stolt över mig själv! Jag och Sabina sprang hela vägen, men pga av alla 4000 deltagare så var det lite svårt att springa i början, man kom sig inte förbi!! Men sen glesnade det och så kunde vi kuta förbi alla gående :-)

Så i tisdags vid tre så kom Sabina och David från storuman.. Då var det bara att tagga till! Sen har hon varit tills idag. Vi har gått på stan, gjort lite naglar, och bara myst! Dom här tre dagarna har gått himla fort! Så nu imorgon börjar jag jobba igen, och så jobbar jag hela helgen!

Och nu har jag gjort en beställning så jag ska få silver, guld och svartglittrigt akrylpulver! Spännande.. :-) Det är bara så jäkla synd att jag inte kan göra på mig själv!!! Jag blir så arg.. Men snart är jag mig själv igen, för snart ska jag till Ingela och fixa till nalgarna... Det är ju snart storumandagarna för sjutton! Det är inte alls länge kvar!! Sen åker vi bort, ojojoj mycket att längta till...

Hade tänkt gå upp och sola, men jag orkar inte.. så jag ska gå och duscha istället och sen mysa framför teven i soffan...
Ha de gott

Kommentarer
Postat av: Gina

det var himla bra gjort! =)

2008-05-29 @ 23:42:46 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: ida b

KUng... Fan vad grymt av dig att du sprang. Jag bangade på det i år. :P Hörs damen

2008-05-30 @ 09:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: