Mammis

Kan det bli mysigare än att vara med min mamma... Nä det kan det inte... Allt blir liksom bara helt perfekt när hon är med.. Vi myste i dubbelsängen för david är ju i barsele. Vi åt världens godaste frukost imorse, sen tog vi oss en promenad till jysk och tittade på balkongmöbler som vi ska köpa... Men nu har hon åkt hem och jag har kommit hem från jobbet för ett tag sedan...

Hade problem att ta mig hem. Sista bussen går 22.55 från stan och jag slutar inte förrän kvart över... Så jag tog mig inte hem, men som tur var så kom ida och hämtade mig. Annars hade jag fått gå ända hem i mörkret... Inte kul... Nu är det bara lika stort problem imorgon... Måste fixa skjuts...!!

Nu ligger jag i sängen med datorn och ska slänga igång ps i love you... Började se den i förrgår men jag somnade :-) Så jag ska försöka på nytt...

Ha det bra! /kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: