powerwalk

Började jobba tio imorse, så det var bara att kravla sig upp och åka med bussen som gick nio... Dö jobbigt det där med bussar nu på sommaren... David jobbar kväll så inte kunde jag ta cykeln heller... Men det var då detsamma för jag hade ändå planerat att gå hem.. Kul! Jag har varit taggad hela dagen, och det var skönt att gå! Det går bättre och bättre, nu är det inte jobbigt längre... Man märker tydligt på kroppen när man har börjat träna.. Jag är inte alls lika trött på mornarna längre... Jörgen brukar ha kul åt att jag ser ut som en zombie när jag kommer på morgonen... Men no more... :-)

Imorgon börjar jag sju, och då ska jag cykla... Det blir nog skönt... Bara jag tar mig iväg så jag slipper vållcykla :-) Det är det som kan vara risken... haha.... Slutar halv ett och då ska jag rättest hem... det kanske blir lite nails för syrran om jag har den orken vill säga... Ska isåfall dokumentera resultatet.... :-) På tal och syrran så har hon varit här ikväll och vi har sett p.s i love you... Jag har ju sett den förut men den är verkligen på topplistan hos mig, kan nog se den hur många gånger som helst...

Nä, nu ska jag vänta på david, han slutar om tio minuter... Då hinner jag precis gå och lägga mig just innan han ringer... Det brukar vara på pricken tolv han ringer till mig... slår aldrig fel.. :-) men men, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: