sista dagen

Ja och imorgon börjar en ny vecka... Idag fick jag tanken om jag kanske ska åka hem till kära stensele till helgen.. Om nu dom inte kommer hit förstås... ;-) det skulle ju vara det ultimata.. Det var så mysigt nu förra helgen då mamma och pappa var här.. Det finns nog ingenting som går upp emot det... Det är helt enkelt bäst!

Måste verkligen köpa en sån där gummigrej till cykelsadeln.. Just nu är det PAIN IN THE ASS.... inte skönt alls... Och annars så är det jävligt kallt i umeå idag.. Imorse vid halv åtta när jag cyklade på jobbet så var det skönt, solen var framme och det var ganska varmt... Men nu när jag slutade skulle det såklart till att börja hagla, men som tur var så var det bara ett il, så det slutade ganska snabbt.. Men det var kallt!!!

Måste springa iväg på konsum och handla lite mat så vi har nåt tills ikväll... Det är ju bodyguard på teve, helt amazing!! Filmen är ju helt underbar och hennes röst ska man inte ju inte ens prata om... Synd att hon är så jävla nerknarkad nu bara... usch, hemskt!!!

Nä, men nu ska jag ta och lägga mig i soffan och chilla en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: