Torsdag = Ledig

Japp, idag är jag ledig! Så skönt!! Jag har just kommit hem från träningen, så nu känns allt bra.. Segt och darrigt och helt slut på :-) Det blåser ute så man håller på att blåsa bort.. Jag blev bara irriterad när jag gick till bussen, och helst över tegsbron!!! Det är BARA lastbilar som kör förbi och ni kan ju tro att man verkligen höll på blåsa bort där... USCH

Klarblå himmel är det än fast det blåser så jävligt... Kanske man ska inviga solstolarna och glassa på balkongen en stund? why not....

Fick mitt lönebesked idag. Nu är lyckan på topp!! Synd bara att man har en massa räkningar... men men, så är livet!! Imorgon kommer förresten Ida och Charran ner till stan, så det blir kul! Då blir det utgång på lördag och förmodligen fika på stan imorgon innan jobbet, var himla länge sedan jag ens va på stan.. Ska nog kliva upp tidigt så då hinner jag gå en stund och kika i affärerna.. Skulle ha hittat en sån där ichi (eller hur det nu stavas) klänning som Fanny har.. Den var så himla snygg!

Nä, ska ta och prova och sola lite på balkongen...

Kommentarer
Postat av: Fanny

hoppas du hittar den! ;)

2008-05-23 @ 08:31:34 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: