Träna träna

... på träna... :-) Japp, klev upp imorse och åkte iväg på gymmet.. Så skönt! Idag var det rumpan det satsades på.. Och imorgon blir det prommis från jobbet, så då blir det lite träning där... Ska packa en påse så jag har kläder. Det är ruskigt konstigt väder här.. Idag har det till exempel snöat, regnat, blåst och varit väldigt soligt... Man hänger som inte riktigt med!

Eftersom både jag och D var lediga idag så har vi varit på cykeltur, eller jag åkte och D trampade. :-) Vi var på rusta och så gick vi in en sväng på jysk för att kika på lite möbler till balkongen.. Sen trampade vi iväg till willys och handlade lite mat och då såg vi att dom hade ett jättefint balkongbord på jula så vi funderar på det bordet.. :-) Och vi hann precis hem innan det började vräka ner snö/regn...

Lyxade till det idag, som vi nu har gjort den senaste tiden, med oxfile till middag. Har så mycket kött i frysen nu så man får äta go mat varje dag. Sen så hade jag hittat ett recept på en kladdkaka, för eftersom den senaste blev heeeeelt, och då menar jag HELT misslyckad så då provade vi den här som jag nu hittat. OCH JISSES vad god den blev.. D:s kommentar var, "det här var the holy mother of all cakes!!!" Haha.... Smakar exakt som en sån man köper på bageri... success!!

Nu ska jag krypa ner i sängen och se klart "i think i love my wife", och sen förmodligen somna till den också precis som igår... Börjar för ovanligheten skull 10 imorgon så det blir att kliva upp en timma tidigare! jobbit....

GRILL I HELGEN!!! JIHO...

Kommentarer
Postat av: Fanny

jaha, därför dom andra försvann... HAHAHA ;)

den kostade 349.50 stålers, så inte alls så dyr. Gå in i nån butik och fråga vart dom säljer det märket, dom har endel fint och ligger på "mellan" priser. typ som Vero Moda. :)



Och då får jag tacka så mkt.. :D

2008-05-16 @ 08:38:53 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: