Ansökan

Nu har jag skrivit ut ansökan till skolan... Ska fixa ihop papper och sedan skicka in skiten... Ska bli spännande att se om jag tar mig in :-) Min vän Ida ringde mig idag. Det känns som om vi glömt bort varandra, men det sköna är att allt är likadant mellan oss oavsett hur lång tid det har gått mellan gångerna och vi har så jäkla kul när vi väl träffas.. Det är en riktigt vän det! :-) Sen om jag tar mig in på skolan, så hamnar vi ju i samma stad, ROCK'N'ROLL! ;-)

Nu är jag ledig hela helgen, det känns skönt... Sitter och lyssnar på brittans nya skiva.. Den är ju riktigt bra.. Helst "Out from under".. Nää, nu ska jag sussa... Frid och fröjd kära läsare!!



Kommentarer
Postat av: Gina

Får man veta vad du sökt för nåt? :)

2008-11-21 @ 10:01:19 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: