Fredaggggg

Jag hade tur idag att bara jobba till fyra.. Klev iofs upp klockan sex, men det är skönt att komma hem vid fyra och ha hela fredagskvällen framför sig.... Dagen går så fort när man jobbar förmiddag, städningen på morgonen som tar två timmar går som helt bort, för man slipper ju ha hand om en massa kunder....

Jag har just sett barnhemmet... Riktigt äcklig film, halvbra, men rädd var jag och det är ju det som är hela poängen... Maja kommer att bli sur, för jag vet att hon skulle ha velat se den med mig... Vi har som en deal att alla skräckfilmer ska vi se tillsammans för varken david eller micke är så förtjust i dom... Men, jag säger då det... det var ingen höjdare att se den själv....

Jag har idag löst mitt problem med motorvärmaren.. Det är något fel på kabeln jag köpte förra veckan, något är felkopplat i kabeln, så man måste ha den på ett visst sätt för att det ska fungera, annars flyger säkringen... Jag kom på HUR man ska ha den idag, så jag har haft utan motorvärmare nu i över en vecka.. Min bil mår inte alls bra när den inte få bli varm.... Den huckrar och pustar och stånkar... Nä, snart blir det nog hem till pappa på rehabilitering för goffen.....

Vi såg burn after reading igårkväll. Vilken värdelös film... Jag fattar inte att den har fått bra recentioner???? Den är så dålig! Den handlar inte om någonting.... Brad pitt och george clooney kunde inte rädda filmen genom att bara finnas i den... sorry, men den sög.... Har kung fu panda också som jag ska se, men jag tror inte jag orkar se den ikväll... Få nog bli imorgon.... gäsp gäsp, nu ska jag nog krypa till kojs....

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: