Huvva

Det är kallt idag... Jag skjutsade david på jobbet vid nio... Och tror du inte på satan att jag får soppa torsk på e4an, DET var pinsamt kan jag säga... Jaa, det var bara att köra till sidan och slå på varningsblinkers, och sen gå ut och tanka... Snart är det ingenting som funkar på denna bil alltså! Det är ju tur att jag hade en extradunk i skuffen, annars hade jag stått där.. För jag hade ingen telefon med mig heller... ojojoj.... ingen bra start på dagen :-P

Ska packa idag... vet inte vart jag ska börja!?!? först ska jag äta grötn och se om mitt humör går att göra något åt... hmmfff

ni kjan ju skratta åt detta medans.... hihi http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.720784

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: