Norrlänning

"Norrlänning blir man inte, det är något man föds till"  Och visst är jag mäkta stolt av att vara född till en! Jag skulle aldrig välja något annat framför norrland... Visst kan jag sväva utanför gränserna lite, och bo i någon större storstad, men jag hör ändå för alltid, for ever and ever, hemma i mitt kära stensele!

Nu ska jag sätta mig och se film. 21 hetter den... Skulle kunna tippa på att jag somnar som en stock så fort jag landar i soffan... Men det är skönt!! Var och kikade lite om harry potter filmerna, och snart kommer det ju en till film.. Spännande! Jag gillar'om! kung kung

Men vänta, ni måste lyssna på lite björn gustafsson först... Han är ju bara föööör skön!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: