Ny vecka

och jag mår urrk... Sov som en stock och vaknade inte alls av klockan, jag brukar annars vara yrvaken vid nio... Men idag så kunde jag nästan inte ta mig upp... urrkkk... Kokade gröt men jag får inte i mig nåt, det växer i munnen och jag mår bara illa.... Det blir nog inte några kraftansträngningar idag inte.. bara soffan och teve tittande......

Skulle ha handlat mat idag, men jag får väl vanta tills david kommer hem... Så då får man åka bil...aldrig att jag går någonstans idag.. nej nej... jag ska vila upp mig.... Men det sliter i mig, för jag skulle ha städat här hemma... men då tar man det ju inte lugnt direkt.... suck suck

eller så säger jag som johanna... bock bock bock, back back back........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: