Önskelista

Japp, det är ju alltid svårt med julklappar tycker en del... Så för er som inte vet vad ni ska ge mig så har jag här lite förslag!

1. Vattenkokare
2. En stor och liten burk från lagerhaus med kork-lock. grytlapp och kökshandduk (hittar ingen bild, men samma mönster som bild nedan)
3. Snyggt knivblock + knivar
4. Symaskin (men det vet redan mamma om)
5. Köksassistent (matberedare kanske det heter??)
6. Sodastream (javet, lite overkill)
7. En Timón hund





Nä, nu vaknade david, så nu ska vi städa ur förrådet.. Men det kommer säkert uppdatering på önskelistan för jag vet det var en grej till, men jag kommer inte på vad det var... Så ni får hålla ögonen öppna :-)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej! Här är min...

SODASTREAMER Inte alls overkill, bara gött...

Tröjor/toppar

Smycken ( i suck at smycken) ( så slipper ni låna mig era...)

Naturfärgade/beige/rosavanilj nagellack. Har bara RÖTT och det går bort i stallet

Av kicki önskar jag mig NAGLAR!!!

En toppluva från SVEA :)

2008-11-23 @ 19:25:37
Postat av: Vicky

Jag vill ha:



o Kläder/Smycken

o FM Sändare till mobilen

o Stegräknare

o Ridskor+stövelskaft (leggings/shortchap)

o Täckbyxor

o Bula-pannband

o Fina klacke-skor

o Regnkläder & stövlar från mamma (har redan förklarat)

o Handcreme från Body Shop

o Böcker; En plats i solen-Liza Marklund, Luftslottet som sprängdes-Stieg Larsson, Åse-Denise Rudberg, Guldkompassen-böckerna



Det var allt jag kom på just nu :)

2008-11-24 @ 01:07:37
Postat av: Vicky

Jag menar såklart att jag ÖNSKAR MIG :)

2008-11-24 @ 01:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: