Tapeter...

Har varit och tittat på tapeter nyss.. Motvilligt men jag tog mig dit med david i släptåg... Såklart så finns det ju så fruktansvärt snygga så man vill ju bara ta med sig alla hem.. Men priset är ju inte alltid lika kul.... Hittade en som jag definitivt ska ha i sovrummet... MEN den kostade 577:- RULLEN! Tanken är ju att det ska vara en fondvägg så vi får väl se... Är det bara en rulle man behöver så kan det ju faktist gå... ;-)

Sen är ju vardagsrummet svårt att hitta till... Man vill ju ha nåt nytt och fräscht, som man inte blir less på så fort... David vill bara ha svart svart svart, och jag vitt vitt vitt... Vi är som natt och dag... Men vi har ju fått till det förut så det ska väl gå denna gång också... Hittade en riktigt fin som båda tyckte om.. En mörk, och så har man ljusa väggar till.. Då får som båda sina viljor igenom.. :-) Tråkigt bara att dom som sagt är så dyra.. Men faktist så behöver det ju inte bli så dyrt om man har tre vita väggar till.. En vit tapet kan man hitta för typ 65 kronor rullen, det vet jag, för det köpte vi på k-rauta sist vi tapetserade..

Nu har vi köpt dammsugarpåsar också.. Jag har varit på ica och willys och letat men inte hittat några.. Det är ju en hel vetenskap att hitta en dammsugarpåse som passar...Men då for vi på coop forum nu, och jag hittade inte våran dammsugares namn på någon av påsarna, så det var bara att chansa och titta på bliderna och se vilken som var mest lik... Så nu har vi köpt en och det blir spännande att se om det passar.. Vi ska städa nu ikväll.. Pga att dammsugaren inte hade någon påse, så har vi inte kunnat dammsuga på typ två veckor, så det är inte mysigt på golvet.. Urrk... Men nu ska vi ta tag i det... och bara hoppas att den där jävla påsen passar...........

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: