Bläää

Tycka vad man tycka vill, men jag vill inte att det ska bo pensionärer i min lägenhet... Det var ett par som var här och kikade ikväll. Och gubben gnällde då på allt tror jag.. Han påpekade varenda sak, även om det var bra eller dåligt... Nä, tjejen som var här igår kan hellre få ta den.. Hon tyckte i alla fall om allt jag hade gjort här!

Usch, det har varit en dålig dag idag... Jag vet inte vad som gjort den så dålig men allt har bara varit bläää.... Efter jobbet klockan kvart över sex så cyklade jag hem, eller jag vet inte om det kan kallas cykla när det mer går bakåt än framåt.. Det blåste så grymt mycket så jag ville bara lägga mig ner och dö... Plus att jag hade handlat två stora påsar med tyg från jobbet, det gjorde inte min cykeltur lättare... Sen blev det stress till Maja för där blev det middag.. Och sen skulle detta par komma och titta på lägenheten så jag fick bara slänga i mig maten och sen cykla hem, och då hade det börjat regna.. Tur eller not?

Nä, nu ska jag packa inför min stockholmsresa och sen ska jag kanske ringa babsan och höra om hon kanske vill vara med mig på förmiddagen imorgon, för vickan slutar ju inte förrän tre... Magnus skulle nog hämta mig på arlanda och det var ju kul... Och om inte babsan vill va med mig, så kanske jag kan slita med Mange så är jag inte helt ensam i den stora staden... :-)

Nä, snark

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får det bättre(turen) i Stockholm i allafall;)

Kramis

2008-10-03 @ 08:44:45 / URL: http://adnill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: