Go with the flow

Jag hoppas detta flyt håller i sig.. Det är en kvinna som har varit här ikväll och tittat på lägenheten och hon verkade väldigt pepp på att ta den tror jag. Och hon var först i kön och ville flytta hit så fort som möjligt, och det vill ju vi också. Så om vi får flytta till våran tidigare så blir det bra för båda parter, och alla blir lyckliga och glada! :-) Så nu ska jag ringa runt lite imorgon och höra när vi kan få tillgång till lägenheten.... spännande!!

Hittade ännu mera tyg idag på jobbet.. Ännu en 19:- rulle som hänger med fortfarande.. Inte alls mycket kvar på rullen så imorgonbitti innan öppning ska jag köpa det.. Det kommer nog bli lite tygpåsar på hög innan flytten.. Det är ju så kul nu när jag kommer att kunna ha gardiner i varje fönster... Här så har vi ju så konstiga fönster så man kan inte ha gardiner... 

Sen hittade jag lite andra tyger som jag ska investera i och så ska Ida komma hit och så ska jag (eller hon) sy en kjol hade jag tänkt... Jag har mönstret i huvudet, men jag och hon brukar tänka likadant så det ska nog inte vara några problem... :-)

Börjar nio imorgon också.. DRYYYGT! Men det är sista dagen på veckan imorgon, för sedan åker jag till stockholm över helgen... KUUUUUL.....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: