HELG

Ja då var det helg igen... Och jag är ledig.. visst är det bara för ljuvligt! Så imorgon är det middag hos Majsan, hennes mor och far kommer så det ska bli kul att träffa dom också :-)

Men först på dagen så blir det stan med Hanna.. Hon ville jag skulle följa med henne, så vad gör man inte som den bra kompisen man är :-) Risken är ju stor att jag faller för något och spenderar pengar, det vet jag ju redan nu.. Men man kan ju alltid försöka hålla igen... Jag har ju faktist nya skor, OCH jacka...

Det blir ju så mycket roligare med bilder på bloggen, vet inte varför jag har det oftare.. Jag är ju alldeles för dålig på att ta kort, men jag ska nog ta och bli bättre på det... :-)

Nu ska jag lägga mig i sängen och ta med den bärbara datorn.. Hyrde en film på ica, någon som hette typ eichman eller nåt sånt, det handlade i alla fall om hitlers närmaste rådgivare eller liknande.. Kan nog vara bra, om jag lyckas hålla mig vaken :) Jag är ju alldeles ensamen, david har åkt till storuman för att hämta hem hans bil.. aja, nog surrat! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: