Jiho

Dagen har varit så seeg. Jag trodde aldrig den skulle ta slut... Det gick fort hem ska ni veta, jag var hemma till pausen och jag hade inte missat så mycket då... Greys var som vanligt bra, inte lika spännande som förra veckan dock... Vill bara se meeer när det är slutar.. Nu måste man vänta en HEL vecka tills det går igen... Och förresten vad hände med desperate igårkväll, 5 år senare??? Vilket jäkla hopp... Jag blev alldeles paff.. Det var nog det här alla sanackade om vid säsongspremiären... Lite skumt att Gaby har barn??? Aja, är hur peppad som helst tills nästa avsnitt... Jag älskar MINA SERIER :-)

Det är faktist lite konstigt hur man förtränger allt dåligt och jobbigt som hände på jobbet... Det händer ju något varje dag, typ någon jobbig kund, och något som definitivt händer varje dag är att någon som luktar SKUNK kommer in. Då är det bara att hålla andan och se glad ut... Men det finns en som tar priset.. Det är en gammal gubbe som är inne någon gång då och då, och han luktar gammpiss! Jag klarar inte av att va där han är.. Det räcker att man är typ 3 meter ifrån så dör man av lukten! Och jag har jobbat med äldre och varit med om riktigt ofräscha saker... Men detta klarar jag inte av. Han har nog inte bytt blöja på typ 1 månad... Och han ska alltid komma nära och prata ochfråga saker... Idag höll jag på kräkas... USCH, det var dagens värsta!!

Imorgon är jag ledig.. Då ska jag vara med Mattias och Maja.. Vi ska väl hitta på något skoj, sen ska vi äta middag där den godaste kebabtallriken finns... Oj det bara vattnas i munnen när jag tänker på den... Det är ju som om Gud själv har gjort den! MUMS!

Nu ska jag gå isäng.. Jag har längtat efter min säng hela dagen. Mitt nya fluffiga täcke är en ritktig hit! Man som försvinner i det, hur mysigt som helst. Och det bästa är att jag får ha det för mig själv. David tycker att det är alldeles för varmt så han vill itne ha det... Så jag får gosa med mitt täcke utan att oroa mig för att nån ska sno det ;-) hihi... Nä, sängen och asyl nästa...

Kommentarer
Postat av: Ida

Känner så väl igen att kunder som lukta skunk! Tänk dig då att du måste ta i klockorna som dom har på sig. Bland vill man bara spy!!

2008-10-23 @ 23:05:22 / URL: http://idaform.blogg.se/
Postat av: matilda

tja! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-23 @ 23:19:45 / URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: