Måndag

Dagen är slut och jag är helt slut!!! Energi behövs! Jag är inne i en gnällig period tror jag... Stress och stress hela tiden... Imorgonbitti är det personalmöte klockan sju och jag börjar på ohlssons klockan nio. Det innebär då att det blir STRESS från det ena stället till det andra... Inte kul start på dagen... Måste typ upp klockan halv sex för att jag ska hinna göra mig iordning och hinna fika och allt... Oj oj oj, vad jag kommer att vara död när jag kommer hem sen på kvällen...

Det blir inget sthlm ihelgen.. Jag ska vänta någon helg istället.. Det blir skönt ändå.. Då får jag vila ihelgen.. :) Mamma åker ju ner till vickan så dom är ju där.. Annars hade den lillsparveln kunnat hjälpa mig.. Det är mycket grejjer som ska skruvas ihop, så jag behöver nog lite hjälp... Får se om typ två veckor.. Då kanske Davve kan haka på mig :-)

Ska sälja lite saker inför flytten... Och Maja beordrade mig att lägga ut allt här på bloggen först så att alla ni som läser får lite förtur på sakerna.. :-)  Så någon dag här framöver ska jag ta kort och lägga ut dom.. Har ju som aldrig tid, men någon dag ska jag ta mig tid, haha... Så är n nyfikna så får ni hålla ögonen öppna...

Jag håller på lägga över lite kapitel av asyl på telen, så jag kan lyssna... Så det är nu fem min kvar, sen ska jag natta... Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: