New shoes

Det gick på tio minuter. Jag hittade dom som jag hade spanat ut.. Men jag har faktist sett flera stycken i sthlm och på andra ställen som hade riktigt fräna färger på sina.. Men här på intersport så fanns det bara svart och vit, och svart var slut.. Men jag ville i alla fall ha vita, det är nog det bästa.. Och det fanns då... Så nu har jag nya fina och framför allt HELA skor :-)



Fortfarande höga skaft.. jag gillare!! Törs jag visa en bild på mina gamla? Njaaaae...
 Här är lite bilder från sthlm också.. Jag har äntligen tagit mig för att ladda in bilderna. Men då vi var i sthlm så höll min kamera på pajja. Själva objektivet, eller vad man ska kalla det, zoomen kanske, ja den gick in snett när jag stängde av den. Så jag var tvungen att bryta till ganska hårt för att få den rätt igen. Och efter det tycker jag det har blivit sämre bilder. Dom är gryniga och konstiga... Men, iaf här är lite från sthlm...

 

Kommentarer
Postat av: Kusen

Så ovanligt att se Vicky mörkhårig

2008-10-24 @ 18:26:47
Postat av: Vicky

Måste du lägga ut "nakenbilder" på mig?

2008-10-26 @ 12:02:15
Postat av: Ida B

Haha...Sluta posa naken då Vicky. :) men älskar bilden. Ser även en pringlesburk skymta i bakgrunden. :) Kram på dig

2008-10-31 @ 04:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: