Pappa

Jag fick pengar av min pappa så jag kunde åka och köpa jackan.. Så nu är den i min ägo, åkte direkt efter jobbet klockan tre och köpte den.. Min pappa är så snäll! Nu slipper jag oroa mig om att den ska ta slut... Nu ska jag bara köpa en snygg röd mössa till, men det fanns inte här ute på ersboda utan jag måste nog in till stan för att hitta den...

Vickan och Betty är måttliget roade över att jag har en röd.. Den färgen fanns nämligen inte med i fjolårets kollektion då dom köpte sina jackor... Jag tänkte ju också köpa en förra året men det blev aldrig av för det fanns ju inte röd, och jag kände inte för någon annan färg heller... Men då kom dom ju nu i år och det är ju helt otroligt att det fanns kvar stolekar.. Dom röda brukar gå åt som smör... Fast det kanske är för att snön inte riktigt har kommit än... men men, nu är den min i alla fall... :-)

Har fått en paket från HM plus att jag glömde telefonen i bilen så jag ska nog åka och hämta paketet nu direkt medans bilen är varm och så måste jag ju ha telen också... Det var bara så jobbigt att åka ut och rejja igen...


Kommentarer
Postat av: Linda

Macke bler nerslagen av Viktor Norberg i fredags. Dom har fotat skadorna enligt mamma, för dom skulle göra en polisanmälan vilket jag hoppas. Träffade Macke i söndags och han hade skrapsår i ansiktet och Empan sa att en tand eller bit av en tand var avslagen, men det såg jag inte. Bad honom inte gapa direkt. Förjävligt är det i allafall.

2008-10-21 @ 09:14:10
Postat av: Hanna

Jackan är snygg! vart har du köpt den!!???

2008-10-24 @ 20:21:55 / URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: