rysare

Jag och davve ska lägga oss och se en rysare nu... Ruins tror jag den hette... Jag älskar rysare!!! :-)

JAG VET JOHAN! ;-) Det kommer bli hur kul som helst... Och jag vet ju vilka jag kommer att hänga med.. Mina härliga teknikgrabbar.. Dom är dom bästa! :-) Jag ska supa dom under bordet... hihi eller nåt... Jag hoppas sompan ska ha fest.. ojoj, jag laddat verkligen för helgen, jag tror det kommer bli jättekul! Imorgon ska jag gå och köpa en fin klänning.. Jag tycker om fina klänningen och NEJ maja jag har inte många.. bara ett fåtal :-)

Nä, sängen nästa.. För imorgon klockan halv åtta så kommer det två damer hit som ska få lite naglar, så jag måste upp i ottan! Det blev helt plötsligt värsta boomen, det är typ 6-7 st som vill göra naglar I VECKAN... Hinner ju inte alla, men jag offrar allt för att jag ska hinna så många jag kan... Bra tillskott i kassan just nu, för det var mycket räkningar denna månad...

Nä, god natt på er.. OCH på torsdag kommer jag att sova på odlarvägen 1, i min säng :-) Det är bara för ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: