Sthlm helg

Ojjj vad denna helg har varit rolig! Vi har hunnit med så mycket, utan stress!! Det känns som om vi haft semester.. :-) Fredagen så hängde jag med Mange, vi var och kikade på sthlms dyraste våning. Det var sju rum och riktigt riktigt gammalt kan jag lova.. Det var typ målningar i taket och det syns att det är svindyrt om man tänker på att det är över 30 år sedan den gjordes.. Det var häftigt! Sen traskade jag runt på stan en stund men till slut blev jag så less på allt folk som trängdes överallt... Så Mange fick hämta upp mig.. Sen kom Vickan Bettan och Totto, och vi checkade in och gjorde oss iordning så for vi och åt middag... Trevlig kväll men jag var riktigt trött där i slutet...

Igår, Lördag, så shoppade jag och vickan hela dagen. Hittade massa fynd och jag är så nöjd över mina köp... Och idag så kom Bettan och Mange och åt hotellfrukost med oss, som för övrigt var det lätt bästa med hela hotellet.. GOTT!! Sen så packade vi ihop alla grejjer på hotellrummet och så har vi spenderat dagen på ikea i kungens kurva.. Och förutom allt detta så har vi hunnit med sååå mycket annat som jag inte orkar skriva om...

Under helgen så har jag fått så mycket olika ideer... Mina funderationer om att plugga, eller VART rättare sagt, känns riktigt bra. Att få möjligheten att bo i sthlms innerstad kan väl inte bli bättre? Ett års utbildning kan man väl ändå stå ut med att bo där?! Så det beror lite på vilken utbildning jag ska läsa.. Blir det längre än ett år så blir det nog något annat... Men som sagt, jag funderar...

Sen blir det nog en resa till om några veckor, för jag har fått ett jobb! :-) Det innefattar en lägenhet och ikea, sen får ni lista ut resten själv... Men jag är lycklig i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Johanna

FLYTTA TILL STHLM STHLM STHLM!!!!!!

2008-10-10 @ 09:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: