Stort problem

Nu har jag legat vaken i tre nätter och inte kunnat sova utan jag har bara tänkt på HUR jag ska göra.. Men jag måste nog ta tag i detta idag och få det gjort, för annars kommer det nog bara bli ännu värre... Det spelar ingen roll hur det går, bara jag får lösa detta problem så är jag nöjd. Jag vill inte ligga och grubbla hela nätterna, jag vill vara grubbelfri och bara kunna sova! Nä, idag ska jag ta tag i det!

Jobbar på Ica idag, från 13-23... Det är en bra tid, man får sovmorgon och samtidigt jobbar man inte hela kvällen.. Det är lagom.. Man tjänar ju mer pengar när man får jobba kväll ;-)

Nä, nu ska jag ta och grubbla vidare.. Det är INTE kul... Men idag är sista dagen hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: