Handla

Jag har suttit och skrivit ner en massa goda recept som jag ska försöka mig på.. Så idag ska jag handla så det räcker hela veckan... Det är så svårt att komma på vad man ska äta.. Dålig fantasi är verkligen något som jag har angående mat... Men det ska det bli ändring på...

Hur just beställt en hel laddning med kort från fuji. Från grekland och en massa andra från i somras.. Jag ska sätta in alla i mitt fotoalbum.. Det är så fint att ha ett fotoalbum men man måste bara komma ihåg att beställa efter kort... Och att välja ut alla man ska ha.. Ja det tar ju sin lilla tid... Men vackert blir de!

Börjar klockan ett så jag ska väl börja göra mig iordning... Har inte gjort ett smack på hela dagen.. det är en nackdel när man börjar såhär mitt på dagen.. Man hinner som inte göra någonting... Men men, så är det när nån måste jobba kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: