Härmis

1. vad heter du? Ida Christina Andersson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är rånöjd med mitt namn, Christina är fint.. Prinsessnamn :-)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dom hade inget annat alternativ faktist. 
4. vilket stjärntecken är du? Fisk
5. vilken årgång är du?
-88
6. vart bor du? Umeå
7. bott utomlands? Nej, men nångång i mitt liv vill jag göra det
8. flyttat antal gånger?
En gång, det var då jag flyttade hit till umeå
9. vart skulle du vilja bo? I sthlm på söder :-)
10. yrke? butiksbiträde på ICA och Ohlssons Tyger
1. hur lång är du? 173
2. hur mycket väger du?
60
3. hårfärg? mörkblond
4. ögonfärg?
Blue
5. mest nöjd med?
Får jag välja en enda sak, så blir det nog mina händer
6. minst nöjd med? Hm, där blir det nog fötterna. Hatar fötter
7. skostorlek? 38
8. glasögon?
Yes, tre par har jag samlat på mig
9. har du några piercingar/tatueringar?
naveln och en mouche (fast den har jag tagit bort ganska nyss)
1. filmer? how to lose a guy in 10 days, sagan om ringen triologin, Gudfadern m.fl
2. låtar? Christina Aguilera - Beautiful och allt annat med henne, Stevie wonder och allt med honom!
3. årstider?
Den utländska sommaren!
4. mat/dryck?
flygande jacob/cocacola eller vatten
5. djur?
Hund och katt och dom flesta andra :-)
6. färg?
åt det naturliga hållet, typ beige brunt vitt.. Men också typ ROSA :-)
7. Parfym? Escada - moonsparkle och magnetism, och higher by Dior (killparfym)
8. tv-program? sex and the city, DH, Greys, Topmodel, Friends
9. sysselsättning? Det som känns roligast för stunden
 
BLANDAT
1. vad heter din morfar?
Valle, och han var världens bästa morfar

2. var har du i din jackficka just nu? försvarets hudsalva, nässpray, telen, och enchinagard
3. vad är du beroende av? godis, tragiskt men sant

4. vilket land kommer du i från? A La Suede
5. vad tror du på? Tror stenhårt på spöken, att det finns någonting förutom oss här..
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen, jag är ju döpt??
8. vad köpte du senast? En macka på catarinas
9. har du nåt husdjur? Nja, räknas en fisk?
10. vad bor du i? Lägenhet..

PRYLAR:
plånbok:
en brun
tandborste:
En rosa
smycken:
faktist inga just nu
underkläder: Sköna muppets :-)
dator: jajjemän, en splonkans compac


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, kicki en fisk räknas om den LEVER :D

2008-09-22 @ 11:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: