Helgen

Jaha, då var den över.. Men jäklar vad mycket vi har hunnit med... Det känns som om vi har hållit på i en vecka.. Johanna kom i fredags och då sprang vi på stan, och fikade rekordlänge och fick höra alla galna saker hon varit med om, sen taggade vi till och festade lite med Emelie, Ida och Petra på kvällen, som slutade med att det sög på REX och vi åt en burgare och for hem... Men igår så var det mycket roligare. Emanuels inflyttningsfest och många storumanbor var där.. Huur trevligt som helst och vi var kvar där ganska länge innan vi kom på att vi skulle på corona. Så jag Ida Johanna Emil Matte och Andre åkte dit och så hann vi va där i någon timma sen stängde det visst.. Efter det så åkte jag ida emil och matte ner på stan, dom andra försvann, så vi åt en crunchy nacho burger på max och sen for vi hem.... Jag skrattade MYCKET under kvällen och det var faktist länge sedan jag hade så här roligt!!! :-)

OCH min bästa storasyster var också där ;-)

Kanske man ska bjuda på lite bilder??

Fredagen:




Lördagen:







Kommentarer
Postat av: Gina

Tur att jag är skitful och skitfull på alla bilder! :P

2008-09-07 @ 20:13:40 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Kusin

Empan sa att hon träffat dig. Det som är mest synd: vi blir också äldre. Det verkar småkul i detta bloggland så jag tänkte jag skulle testa. Kram

2008-09-07 @ 20:42:29
Postat av: Johanna

hade superkul ihelgen och du e bäst. iaf, tråkigt att höra att du oxå e sjuk.. Me, too! och gina med verkar det som. bilderna förgyllnde min dag, tur att vi e coolast. eh... PUSS

2008-09-12 @ 11:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: