HRRRMMM

Halsen är sååå köööörd... PAIN! Te hjälper fan inte, och jag tycker inte ens om te och jag har tryckt i mig FLERA koppar... men fasktist så smakar det bättre och bättre, man kanske bara ska intala sig själv att det är gott... SÅ jag tror jag ska koka en sista kopp innan det blir sängen... eftersom jag bara hängt här hemma hela dagen så är jag inte trött heller.. Jag är ju van att göra saker... Det ser ut som ett craphouse här men hur ska man orka städa när man är sjuk??

Jag hoppas att det inte är någon stor grej jag har åkt på. Jag har börjat svettas och frysa om vartannat så feber kanske är på G. Jag mår krasst i alla fall... Ska kurera med detta te och hoppas på att det blir bättre... suck suck

MEN nu har jag fått se lite filmer i alla fall.. Love guru suger - se den inte. Hancock var hur bra som helst.. Tråkigt slut men så är ju oftast en bra film... Imorgon blir det djävulen bär prada och Meet bill... kanske the ten också...

te te te.....slurp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: