Jag är kär!

Lägenheten var superfin!! Det var två stycken som är före oss så det är bara att hoppas att dom inte vill ha den.. Ett stenkast från stan, verkligen jag kan kasta sten till busstationen.... Ljus och fint, tapeterna var fina, det var bara sovrummet och teverummet som behövs göras om. Nä, får jag den lägenheten så flyttar jag på en gång.. En annan bra grej är ju att det var inflyttning i december, så då hinner vi säga upp den här lägenheten också.. Så då slipper vi dubbla hyror... Helt klockrent... fast nu ska man väl inte hoppas på allt för mycket.. Det är ju trots allt två stycken före som ska bestämma sig... Men kanske jag har tur just den här gången ;-)

Nu inväntas emma, lite snicksnack och some nails...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: