Ohlssoins

Tog mig i kragen och sprutade in lite nässpray och sen cyklade jag till jobbet.. Det har gått bra idag, jag tror att denna sjuka håller på ta slut nu... Men det bränner obehagligt i halsen av nässprayen, inte alls gott. Så jag gruvar mig för att använda mer.. Får alltid så av nässpray, och det är riktigt jobbigt när man ska sova...

Hittade ett supersnyggt tyg på jobbet idag.. Det var inte mycket kvar, och det kostade ynka 19:- metern... Och sen har jag ju personalrabatt så då blir det ännu billigare... Jag ska köpa det till veckan när jag får lön, och bara hoppas att det finns kvar då... Tänkte att det skulle bli fint till mina små köksfönster...

oj oj nu måste jag se slutet på room service

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: