Piggare

Jao, jag är inte lika slö som igår men halsen låter än värre.. Kanske hjälpte allt te igår? Ont gör det fortfarande och blir det inte bättre tills ikväll så är jag hemma imorgon också.. Jag vill egetnligen fara och jobba, man kan ju inte sitta hemma hur länge som helst.. Men det känns inte särsklit bra om jag ska sitta i kassan om jag inte kan prata..

Hittade ett skrivbord på blocket som jag vill ha. Det är ett sånt som jag skulle köpa på ikea. Jag ringde på numret men det svarade inte. Jag hoppas och ber till alla gudar som finns att det inte är sålt än, för det kostade bara 300 pix så det var billigt och bra.. :-)

Usch, jag vill flytta... Jag är sugen på att packa ner allt i kartonger och bara fara till ett nytt ställe som jag kan få fixa upp... Är jag lite knäpp eller?? SUGEN på att flytta... david vill ungefär ta livet av mig.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: