Redo för helg

Japp, ont i magen och ryggen hela dagen och jag är helt död alltså.. Men redo för helgen är jag... Utgång och inflyttningsfest på lördag, så det blir kul.. Det blir mycket i helgen. Mamma kommer också hit, så lite mys med henne blir det också.. Har suttit och tittat på vero modas hemsida och hittat ett par fina jeans som jag ska köpa imorgon. Man måste ju gå in på hemsidan för att se vad dom har, det är ju så längt ut till strömpilen... Så man får planera sina köp där.. Det är synd för vero moda har fina kläder... ABsolut mycket finare än skitkläderna på rut mfl. V-ä-r-d-e-l-ö-s-t...

Aja, nu ska vi titta på nå hemmabio system... :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okey jag ska ta mig i skinnet och fixa lite kort... jag har ju ingen kamera!!!!! :P men det har pappsen! ;)

2008-09-05 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: