Snabbt

Veckan går så himla fort.. Det är bara imorgon kvar sen så är det helg. Och imorgon räknas som inte riktigt för då ska jag och Maja få göra roliga saker. Vi ska vara på universitetet hela dagen och snacka om ICA.. Bjuda på lite bjudgodis och bara se allmänt snygg ut.. Haha. nä men det blir nog skoj... Jag och Majsan.. :-)

Idag har jag och David ätit på restaurang.. Min bästa pojkvän bjöd, så då var det bara att välja.. Han är snäll han.. Men då slapp han ju städa, så det kanske satt i det ;-) Och nu sitter jag här med en godispåse och bara slappar.. Har ruggigt ont i huvudet så jag ska inte göra så mycket alls.. Idol börjar ju visst nu, ska nog kika på det. Se alla som skämmer ut sig, hihi...

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: