Vad är det med bloggen??

Det går otroligt segt... vad händer?? Jag minns förr i tiden när man hade modem, DÅ snackar vi långsamt.. Men ändå så var man helt nöjd över att det tog en timma att ladda hem en låt.. haha, det är lite roligt...

En gång i framtiden när jag bygger mitt drömhus, så skulle jag verkligen vilja att roomservice kom och gjorde mitt kök. Dom andra rummen skulle jag gärna pyssla med själv.. Men Frida, hon vill jag ha som designer till mitt kök... Frida, den bruden är så fruktansvärt grym.. Hur gör hon undrar man ju.. Ja, i love her i alla fall...

Imorgon jobbar jag på ohlssons.. Jag börjar tolv, så jag kanske orkar se sex and the city ikväll.. varför ska det vara så förbaskat sent? Jag hinner ju somna innan det börjar... Så jag missar oftast dom flesta avsnitt, så det blir som hopp i serien... Därför vill jag ha BOXEN!!! låna ut den till mig någon vänlig själ!!! (eller sälj den snorbilligt, haha)

Ska börja på en ny bok ikväll.. Det blir "gömda".. Jag tror den är grym, plus att jag gillar verkligen böcker med fortsättningar... Guldkompassen böckerna har jag läst ut nu, läste sista sidan av tredje boken igårkväll.. Sista boken var faktist inte sådär jättebra, men tvåan läste jag ut på typ några dagar - skitbra - .. aja, nu ska jag hjälpa david att vika tvätt...


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har sex and the city :P

2008-09-11 @ 18:56:33 / URL: http://idaform.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag köpte boxen på cdon.com, skitbilligt!

2008-09-14 @ 14:07:05 / URL: http://idaroennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: