Vartifrån??

Helt plötslig som en bomb så blev jag snuvig och nyser hela tiden... Det bara kom på en sekund ungefär.. Jag hoppas detta är det sista på denna sjuka... Jag har haft det länge nog nu tycker jag...

Sitter som fastklistrad framför teven idag, det är vma.. Hur KUNG som helst... Min vän Ida ringde idag också, det var ett tag sedan man hörde hennes ljuva stämma, så det var trevligt... Vi surrade ett tag sedan återgick jag till min film "the ten", som för övrigt var ganska dålig.. Den handlade inte om så mycket.. Jessica alba var dock bäst.. JAg skrattade så jag ville nästan kvävas... haha

Nu hörde jag att Brittan fick pris, IGEN, :)  så jag ska dra mig tillbaka till teven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: