Äntligen

så fungerar internet.. man är verkligen handikappad utan... Helst i slutet på månaden då alla räkningar ska betalas.... ojoj... Men men, nu är det igång... Nu jobbar jag bara idag, sen är jag ledig tills på måndag.. Det känns härligt, jag behöver vara ledig.. Har tusen saker jag ska hinna göra.... 

Och teven fungerar inte.. Antenn uttaget är paj, så hyresvärden ska komma och fixa men det har gått typ en vecka nu... Jag har varit utan tv och internet... Förstå hur lite jag haft att göra... Tur att jag köpt träningskort nu så då har jag nåt att fördriva tiden med :P haha

Jag fick världens bästa födelsedagspresent av David... En team sportia mys dress... SÅ SKÖN!! Jag har den jämt! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söta du! Och FÖRLÅT. Jag har missat min lilla tös födelsedag. Å med råge dessutom. Men grattis och jag saknar dig. Nu kanske många har missuppfattat vad som stått på min blogg men jag ska inte bli faster, det var ett aprilskämt från Brorsans sida. :) Puss och kram saknar dig. Snart ses vi!

2009-04-07 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: