Jadu

Här i mitt hem på teg så skiner solen alltid! Jag fattar inte vart alla människor kommer ifrån men det cyklar förbi folk här utanför hela tiden... Varje dag!! Jag bor på världens bästa område :-) Och här vill jag bli kvar länge.... Idag efter jobbet så försökte jag fixa så jag fick hit nån av mina cyklar.. Jag äger tre stycken i den här stan, men själv har jag ingen här hemma... Och idag gick det inte något bättre... En står kvar på ersboda låst och cykelnyckeln har nån annan, en annan är punka och trasigt däck på och den står på haga nånstans, och den tredje också punka på och är i cykelförrådet i gamla lgh på haga... Värt eller?? nej

Idag satt vi på stan i solen och åt glass jag och Angelica... Vi pratade om allt möjligt, och till slut så började solen gå ner och det blev lite mer småkyligt, så vi gick och hämtade bilen och så åkte vi hem... Vi har börjat planera för min inflyttningsfest... Jag tror det kommer bli skitkul... :-)

Usch, nu måste jag städa... Nu har jag bott här i en månad.. tiden går fort! Jag har fortfarande saker kvar i lgh på haga som jag måste hämta nån dag... Det är jobbigt innan man har tömt allt... Och sen ska den städas ur också, måste verkligen göra det i veckan!! Sen har jag ju köket som jag håller på göra om här i min lgh.. Ny färg är ju köpt så jag måste måla sista lagret + dom sista luckorna.. Sen är det bara att tapetsera en vägg... Allt detta innan nästa lördag PJUH jag får ligga i ;-P

IDA BJÖRNSTAD, nu har jag mycket att prata med dig om. ;-) Varför är vi aldrig inne samtidigt????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: