Oj oj

Nu är det inte skrivit på länge ser jag.... Jag har faktist inte så mycket att skriva om... Mitt liv är kaos, och jag lever dag för dag, och än så lever jag.... Det är mycket som går emot mig just nu, men jag väntar på uppåtkurvan och försöker hålla mig ovanför vattenytan.... Faktist så beror det mesta på jobbet, att jag fick mindre tid.. Jag förutspådde ju detta om ni alla minns det? Ibland går det inte riktigt som man tänkt sig, men just nu så tror jag allt går emot.....

Det finns så mycket på min att-göra-lista att jag inte vet vart jag ska börja.... Hittils har jag bara dragit en djuuuup suck och satt allt det åt sidan.... Men nån dag måste jag ta tag i det..... usch....

Men idag har i alla fall varit riktigt härligt... Vi har varit ute och kört skoter, jag mamma pappa och morbror rune och solveig.... Solen sken hela dagen, det var SKÖNT! Jag har tagit fina bilder, dom kommer upp imorgon när jag kommer tillbaka till umeå....

Nu ska jag mysa med mamma och pappa.... :)

Kommentarer
Postat av: Gina

Om det känns som att du är längst ner så kan det ju bara gå uppåt därifrån, eller hur? Det är ju vår på väg nu, sol och värme blir man ju på lite bättre humör av iallafall =) Kraam

2009-04-19 @ 21:55:04 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: