Onsdag

Nu är jag nästan ledig snart... Bara imorgon kvar, sen är det bara inventeringen på fre kvar.. SUCK! Det är itne kul att stiga upp 6 då man egentligen är ledig... Men det är ju dubbelt betalt i alla fall eftersom det är en röd dag :-) money money...

Nu ska jag ut och springa.. Jag gjorde ett val när jag klev upp.. Om det var fint väder så skulle jag ut och löp, och om det regnade skulle jag börja måla istället... Jag drog upp rullgardinen och DET VAR SOL!! Lite jobbigt känns det att springa, men jag måste.... Jag har ju lovat mig själv nu..... Ipoden är laddad så nu är det bara att he sig ut...

Oj jag har så mycket jag ska hinna göra så jag vet inte vart jag ska börja... Det blir till att ligga i om jag ska få klart innan helgen... heeeeeeej då

Kommentarer
Postat av: Kusin L

Är vi släkt? SPRINGA!!!!! En på jobbet trodde hon sett mig här om dagen ute och springa, jag svarade att skulle så ske, ring psyket för då har det slagit slint. Jag har nog ingen själv disiplin. Jag nöjer mig med att gå på jobbet och dt tar en timma. Ha det. Kramisar L

2009-04-29 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: