PÅSK

Min nya favoritlåt... Poppas JÄMT kan jag lova


Ja då var man ensam kvar i hela stan känns det som.. Jag vill åka snowboard, köra skoter, ligga i en snödriva, äta klämmackor, tolka på en dyna efter en skoter.... ÅÅHHH, ta mig härifrån... För det är ju så att jag ska vara kvar här i stan (ensam) och jobba... För nu jobbar jag visst till och med nästa fredag... Tur det är många röda dagar, och lite folk i butiken... Ska också passa på att få ordning här hemma.. Det är några skåpluckor kvar att måla, sen är det klart... Det är super snyggt redan nu... kul kul kul

Nu ska jag snart se medium... Och jag måste bara säga denna underliga lilla sak.. HUr kan det i slutet av påsen bara vara "äckliga" godisar kvar av lösviktsgodiset?? Man väljer ju helt själv vilka man vill ha!!??!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: