Tisdag - LEDIG

Oj så skönt att vara ledig! Idag sov jag till klockan tolv! Jag var så himla trött... Igår så somnade jag på lunchen på bordet... Förstår inte hur jag lyckades ta mig igenom dagen.. Plus att jag var och spinnade, och tog i så mycket också... Jag är impad av mig själv.... Och igår så fixade vi internet kabeln, jag och Linnea slängde över den mellan balkongerna, så nu slipper vi ha den mellan dörrarna i trappuppgången :-)

Snart, eller klockan två, så kommer Ronny (hyresvärden) och så ska vi åka och köpa färg till köksluckorna och tapeter till kök och sovrum... Jag känner mig på bra humör idag! Det kan vara för att jag pratade med Ida igår! :-) Den här sommaren kommer att bli helt kanon, det bara knorras i magen på mig när jag tänker på det.... ;-)

Jag måste fixa min cykel, det är ju så fint väder nu så man vill bara ut och bika :-) Jag längtar till sommaren så fruktansvärt! På med ett par solbrillor och sommarklänning!! Jag hoppas tiden kommer gå fort, med det är ju bara typ tre veckor kvar tills jag och vickan åker till usa, och när jag kommer hem igen så är det juni.. fort fort....

Nä, nu ska jag göra lite lunch, sen vänta på the landlord...:P


















(den här blev bäst!!)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vad vit du är jämfört med mamma & pappa ;)

2009-04-21 @ 16:00:54
Postat av: Kusin L

Va mycket kläder mor min har på sig. brukar ju nästan vara naken ;)

2009-04-21 @ 17:16:40
Postat av: Vicky

Haha, ja hon brukar väl strippa ner och pressa järnet :) Det kanske var för kallt just den dagen...:D

2009-04-21 @ 22:17:13
Postat av: A´mor

Rätt av dig Vicky!! Kommer fler dagar Haha.

2009-04-22 @ 19:17:25
Postat av: Anonym

Anade att det var orsaken till för mkt kläder!

2009-04-22 @ 21:55:01
Postat av: Kusin L

Anade att det var orsaken till för mkt kläder!

2009-04-22 @ 21:55:26
Postat av: chennie johansson

gud va skönt att vara ledig

2009-04-22 @ 22:02:00 / URL: http://oneofthese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: