Torsdag

Veckan har gått riktigt fort... kan ju bero på att jag inte började jobba förrän igår.. Men det gick bra faktist.. Tycker ju fortfarande inte om att sitta i kassan, men vad ska man göra?? Solen skiner då som aldrig förr idag, synd att man ska jobba.. Annars hade jag legat och pressat hela dagen... Är ju ledig imorgon så jag hoppas att vädret håller i sig!
Blev väckt av hjärtat imorse, mycket skönare att ha en personlig väckarklocka än ett pip ljud... Tror jag ska börja ha honom att ringa mig varje morgon.. Blir som svårare att snooza om någon håller en vaken en stund :-)

På tal om det så kommer han hem ikväll äntligen!! Det innebär att jag och Ida ska få lasange till middag!! MUMS! OCh sen ikväll så blir det lite löpning, och så ska jag dra med mig ida på inlinesen igen.. Mycket roligare med lite sällskap.. Hur ska jag klara mig när hon åker?? :-(

Nu ska jag värma upp lite laxpasta, sen svida om och åka på jobbet... Tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: